Kul?

Jag har diskuterat ett tag med en person över bilddagboken angående min bild på julskinka. Helt okej tycker jag men tydligen kunde han inte komma på något nytt argument och började gå in på helt irrelevanta personangrepp som inte är okej på någon nivå. Själv sitter han väl jättenöjd nu att han kallade mig tjock men han kunde inte valt ett värre tillfälle att hacka på mig. Jag tar inte åt mig av människor som måste förolämpa människor för de antagligen har problem med att uttrycka sig, låg intelligens osv. Men den här gången gjorde jag det för jag har vart heldepp ett tag nu. Påtal om killar som inte tänker, Sofie. Kunde inte ha kommit lägligare. Jag blev sårad av att han säger något sånt just för jag också inte gillar min kropp så mycket alls just nu. Svagare tjejer hade antagligen stoppat fingrarna i halsen nu. SKriver inte namn. Hänger inte ut honom för det skulle varit lågt, vill inte lägga mig på den nivån. Såhär skrev han:

Kära Makenai, först när jag läste det här inlägget så tänkte jag "herreegud, varför vägrar den här människan att ens försvara det hon säger, eller ens diskutera det, på ett normalt plan?". Men så gick jag in på din bilddagbok, och då förstod jag. Jag ber hundra gånger om ursäkt, innan jag skrev var jag inte medveten om ditt handikapp. Det var hänsynslöst av mig att diskutera mat med någon som uppenbarligen har svårigheter att hålla sig ifrån just mat. Jag kan tyvärr inte säga att jag vet vad du går igenom, då jag är ständigt smal, vad jag än må äta -- men jag vill att du skall veta att du har mina sympatier. Återigen, jag ber om ursäkt och jag hoppas att du en dag kan besegra den hänsynslösa sjukdomen som tvångsmässigt hetsätande innebär, och kanske t.om. se smal ut en dag! Jag hoppas inte du misstycker om jag blockerar dig från min bilddagbok nu, du ser visserligen rätt mätt ut i nuläget, men tänk om du skulle få för dig att försöka äta upp mig? Det skulle vi båda må dåligt av.Tusen ursäkter och miljoner sympatier, din vän bmaster!

Vilken människa tar inte illa vid? Även om man inte är tjock tar man åt sig. Jag svarade iaf, just för att avsluta det hela och låta honom förstå att det var lågt.

Det där var inte snällt, alls och hur gammal du än är var det omoget. Du är inte rolig på något sätt. Du valde en extremt dålig tidpunkt att förolämpa mig på. Jag är för det första inte tjock, men jag är känslig för det. Det går uppenbarligen inte att diskutera med någon som börjar förolämpa när dennes argument tar slut. Jag vill inte veta av dig.

Kommentarer
Postat av: beccy :]

fyfan vilken jävla idiot, shiiiet vad jag vill smälla till den personen alltså!

2009-01-15 @ 19:57:56
URL: http://lakritsfeber.blogg.se/
Postat av: Johanna

Vet du vad jag tycker... Vi slår ihjäl den jäveln!!!

Du ÄR JÄTTE SÖT!!!!

Ta inte åt dig..

Kram

2009-01-16 @ 18:16:49
Postat av: Ines

men lol, vad är det här för person egentligen?

jag förstår itne helt vad det är ni diskuterar, vilket datum har du den här bilden på skinkan? och avd får denna person att tro att du är fet? lol

2009-01-16 @ 19:16:33
URL: http://whipstickagostop.blogg.se/
Postat av: Linda

damn vilken jävla IQ-befriad fiskmås! Fan ta honom. Jag hoppas att du är medveten om att inget av det där stämmer, du är en väldigt vacker person, både på insidan och utsidan. Nu blir ja kanske lite väl emotional här men jag ville bara att du skulle veta det. By the way, ska jag skicka mina dalaberg-polers på honom? ;)<3

2009-01-16 @ 22:35:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0