Kastar jag bort något?

Nu har jag sökt till gymnasiet, blev media och det var rätt onödigt med mer än ett val men jag gjorde det ändå för detvar lite kul. Om inte alla som söker till media iår har ca 300 poäng. Då är jag kört.. toasted, toast? TOAST oF WAR! Lol. Aja, känns som jag slösar bort massa och att jag borde gå en teoretisk linje eller något. Menmen det skiter jag i för jag vill göra något roligt. Ses på kampen om några år <3 Btw är det massa random människor som ringer mig och tror att jag är pappa för mitt nummer står tydligen i hans namn. KUL! Idag har en turk ringt mig fem gånger och frågat om jag säljer en lägenhet på blocket. FEL NUMMER, NÄR GÅR DET IN? eehehh... jag är sur. (btw 2, jag piercade naveln igår.)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hejja dig som väljer en linje du vill gå ffs! Alla liksom "gå NV och bli ngt stort, gör pappa stolt :3" wtf liksom?

2009-01-10 @ 22:46:45
URL: http://soffiproppii.blogg.se/
Postat av: WJ

Bild på din navelpiercing? ;D



Media verkar skitkul. :>

2009-01-11 @ 01:42:21
URL: http://domvogel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0