Fitta

Jag hatar allt just nu jag får ett någon konstig efter mens-pms, så nu har allting plötsligt vänt sig emot mig och jag är jättearg och väldigt trött i armarna. Det enda jag kan glädja mig med är att jag ska pierca mig imorgon och att jag kommer slippa det här jävla skitskrivbordet på måndag. Min nya mus laggar sönder så den ska lämnas tillbaka. Allting går fel precis när allting borde gå rätt. Jag fungerar inte annars. Nu vill jag gräva ner mig och inte gå till skolan imorgon. Jag HATAR att mina känslor är så fett otajmade. Nu tänker inte jag gå in på detaljer, isf ska jag lösenordsskydda min blogg och det är rätt onödigt. Jag ska iaf se på fula videos.

Jag känner mig som Nick Tålbot just nu... eller ja till viss del. Ska skaffa mig en sån kostym och en neutral korsett.

Kommentarer
Postat av: moa

ojdå lilla du :( jag vet !! du måste nog absolut komma på våran tjejkväll, du behöver det.

2009-01-08 @ 23:46:37
URL: http://moamathiesen.devote.se
Postat av: Anonym

hahaha, nick tålbot!! skönast som faaan!

2009-01-09 @ 23:38:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0