Eheh..



You gotta love cambilder liksom, btw är dcet bara jag eller ser min bröstkorg helskum ut? Alldeles knölig... fast det kanske är ben. Jag är allt lite korvig i kroppen :D Höö... kom hem från felix för några timmar sen, det var trevligt och så fast min navelpiercing blödde ochg varade som den aldrig hade blött och varat förut! Skrubba skrubba bort, så får den vara hur mycket den vill. Den gör inte ont iaf :) Jag funderade på om det var något man skulle göra till skolan efterspom jag redan har så tråkigt kan jag göra något ännu tråkigare. Eller så ser jag på tv och degar. Jag har kommit fram till att jag föredrar att lyssna på musik där killar sjunger, just för att jag kan sjunga med (tjejer sjunger så jäkla ljust) och typ till deppig musik låter det så wannabe och dumt när en tjej sjunger. Om det inte är en duett. Jag vet inte varför, är det bara jag? Vaaad tycker du? Haha lite så som I want YOU in the ... ja osv. Det är lite mysigt att kunna blogga omkring lite, inte för att m ånga kollar på det men för att man har en liten station som man kan komma till :) Typ som mitt datahörn, mitt rum ser ut som skit just nu men det är myyysigt <3 Om det bara inte skulle lukta så konstigt.. antagligen för att jag inte har öppnat fönstrena på ett tag. Det blir så jävla kallt. ehe,... puss <3

Kommentarer
Postat av: alma

normalt: det är ben ;)

2009-01-19 @ 23:17:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0