Valentine's day

Valentine's day today.
Jag har ingen dejt som vanligt men vem behöver sånt! Jag tog iaf nya egobilder för en gångs skull och det kommer antagligen upp flera senare för jag har inte orkat redigera alla. Fick kämpa med Camera Raw hela morgonen för ingen version verkade passa på mitt photoshop. När klockan var typ tre fick jag äntligen igång det. Så ja fredag den 13:e indeedo. Och som vanligt finns större versioner av mina bilder på mitt deviantkonto. Jag göre lätt för er, puss :*
 



Kommentarer
Postat av: WJ

Kom upp till sthlm och var min dejt så jag kan få middag? ;D

2009-02-14 @ 01:40:58
URL: http://domvogel.blogg.se/
Postat av: Vincent

Vi kunde ju ha dejtat idag.

2009-02-14 @ 02:35:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0