Hur många Sara hittar du?



Haha, det roliga är att jag inte har färgerna som står under, typ den röda är blekt sån där vanlig röd. Jag har iaf en hårplan, har köpt ny hårfärg typ en lite ljusare blå. Nu ska jag försöka bli av med så mycket lila som möjligt så det är därför mitt hår kommer se ut som fan den här veckan :D Ska köpa löshår också så jag kommer bli riktigt pank, så fort jag blir rik spenderar jag pengarna :< Menmen det blir förhoppningsvis fint, får antagligen ha lite slingor för att spara på färgen så ja, jag blir vit/platina och blå som vanligt... fast snyggare!

Kommentarer
Postat av: Ines

jag hittade fyra sara! :D

men vad är det här för sida?

2009-02-03 @ 22:45:16
URL: http://whipstickagostop.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag köper min hårfärg därifrån så det är ju passande att jag skickade in bilder :) lite kul att det är fel bara. Aja, det är bunique, har typ billigaste sfxfärgen ^^

2009-02-04 @ 21:53:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0