fåglarna

Igår (fredag) skulle vi till badhuset men jag var inte med. Så vi hade ruint en timma till n ästa lektion så jag sprang runt lite med kameran min. Är inte ens klar med hälften av bilderna men jag lägger upp några på fåglarna som inte skämdes för sig själva. Träffade han som matar fåglarna och det är tack vare hnom jag kunde komma så nära. Sen slutade batteriet i min kamera fungera och den hade blivit lite snöig. Bra att jag är försiktig liksom. Resten av skoldagen redigerade jag bilder. Bilderna kommer upp i större format här.

Haha fångade två fåglar precis när de tog bröd, den här är bäst :D Större bild
Närmare


Man ser inte detaljerna bra, alla fåglar kollar iaf på honom.
Förutom de som äter och en stroppig duva. Större bild

Hahaha blottaren <3 Större bild

och fågelns min på nära håll, guld värd <3

Nä nu ska jag försöka plugga lite, puss :*

Kommentarer
Postat av: johanna savik

bilderna till bdb?

2009-02-07 @ 15:44:20
Postat av: Sara

Om jag orkar

2009-02-08 @ 12:48:24
URL: http://makenai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0