Tout simplement.

Den underbara väskan tog såklart slut (i vitt) innan jag hann köpa den, men nu har jag lite pengar öööver såå. ..


Ja/Ja?                                                                Ja/Ja?


Ja/Nej?

Väljer nog de svarta för jag egentligen inte gillar öppen tå och för de passar till så mycket mer. Dessutom vill jag inte vara feg och köpa ett par skor precis när de går ur modet. Visst blå skor är snygga men jag har väö inte jättemycket som passar så. Men mums på platå iaf, kärlek på modet liksom <3



Kommentarer
Postat av: beccy

ja ja & ja! skitsnyggt alltihopa, väskan var ju fan elit :o

2009-08-28 @ 18:27:57
URL: http://rebeccahauguth.devote.se/
Postat av: Linn niklasson

ja de va ju dom blåa klackarna vi kolla på ju :) ! LÄTT ATT DU SKA KÖPA DOM ! :D <3

2009-08-30 @ 19:32:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0