Omg it's a fucking dreadhead.

Hahhahah jag ser ut som en blo9nd bläckfisk eller något, håret är så stort att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Jag tror jag drunknar i det! Det är på tok för långt, ner till naveln. Gillar lite att det är så stort men det finns äl en gräns.. aja. välkomna missfostret <3 Men jag tänker i helvete inte ta ut det på ett tag för det tog sån tid att göra och sätta i. Sotppa i lite löshår där bak också.







urskta hur det ser ut där bak, men jag gjorde det själv så vafan. Ha lite överseende jag såg itne vad jag gjorde :'<

update: jag har fixat baksidan med lite löshår så det ser lite bättre ut (y)

Kommentarer
Postat av: Midori-senpai

Det blev snyggt ändå, riktigt coolt ^_^.

2009-08-10 @ 16:39:13
Postat av: Midori-senpai

Det blev snyggt ändå, riktigt coolt ^_^.

2009-08-10 @ 16:44:08
Postat av: Trelligan

i like the long one!

2009-08-12 @ 16:55:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0