Ge mig gryning.





På begäran lägger jag upp en bild på min hårkalufs.
blont, blått löshår, blåa och svarta dreads. inte en big deal direkt

öh... längesen jag bloggade... vaknade halv sex imorse i ett fuktigt tält till tears for fears, plockade ihop mina saker och begav mig till busshållplatsen. fan jag borde gå upp tidigt oftare, är helt underbart lugnt och dimman ligger som ett täcke över ängarna samtidigt som solen tittar fram. sen tog jag bussen  från grundsund och gick av vid korsningen för att sedan gå någon km till hemmet mitt... i 11 cm klackar.  sedan åt jag lite, såg på simpsons och somnade igen. men det var en mysig fest igår, mesta av tiden.

tänkte plåga er med lite kassa mobilbilder från morgonen.



















kan ju avsluta med en lame på mig själv, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0