Jag som trodde jag var säker.

Jahaja nu vet jag inte alls vad jag ska göra. Jag har precis fått reda på vilka skitmöjligheter jag får om jag väljer media, inte 300 utan 250 poäng till fritt val och inte särskiltr många kurser som är bra för att få högskolebehörighet, jag kommer inte få läsa filosofi och antagligen inte franska. Vafan är problemet, det är som de vill dra ner alla medieelever i skiten.  Är det meningen att man måste välja mellan en teoretisk och en praktisk linje. Svart och vitt? För första gången är jag förkrossad över att jag inte kommer få plugga. Ska jag gå och skita i allt, varför kan jag inte få plugga som man ska göra i skolan? Jag vet inte vad jag vill längre, funderar på att skita i media och välja natur där jag i alla fall får de extrakurser jag vill ha men jag kommer bli så jävla trött på det. Hur ofta kommer man lyckas som fotograf? Helvete jag vill inte det här. Jag är så arg att jag kan slå sönder min kamera... och jag älskar min kamera. Varför ska inte medieelever få samma möjligheter som alla andra. Gör man ett val om en möjligtvis mörk framtid när man väljer det eller vad är det frågan om. Jag tänker kalla det diskriminering och skiter i hur systemet fungerar. Jag ska också skjuta alla inom 100 m. Jag är så förbannad just nu så jag tröstäter. Jävla fittgymnasium, vi ses på gatan om några år. 200 för vanlig, 300 utan kondom. Helvete.

Kommentarer
Postat av: nils karlsson pyssling,not

JAG MED !

haha orka inte läsa hela texten :$

men jag hade oxå bestämmt mig ... men nu, hur gör vi nu lixom ?!

2009-04-29 @ 22:08:23
URL: http://moamathiesen.devote.se
Postat av: alma

Satsa på något som gör att du kan få en karriär inom många områden, men släpp INTE fotografiet... Fortsätt med det (om inte annat på sidan om).

Det kommer att bli bra.

kram

2009-05-01 @ 19:38:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0