Igår och idag.

Idag

Så idag har Nicolette fyllt år, det var trevligt med tårta och så. Hon fick bl.a. en buddhastaty och en tjooock bok. Påtal om böcker hittade jag dessa två i pappas bokhylla så nu har jag bestämt mig för att börja läsa dem.

Nej jag är inte nazist, jag är nyfiken.

Igår


Såå... igår åkte jag till gbg med Liza för att handlaaaa och så :D Sen jag fick min fjärrutlösare vill jag ta bilder varje dag innan jag går ut känns det som. Heh.. ni får stå ut helt enkelt! Har också tagit ut mitt löshår under en kort period för min hårfärg är ganska urblekt.

Här har vi syggingen på bussen och hennes tänder har talang!


Är det bara jag som tycker att det här ser ut som ett koncentrationsläger? Bilden är tagen från bussen.


Sen glömde jag bort kameran men här är iaf ett av mina inköp. Eller ja, egentligen blev cdet min födelsedagspresent från Liza. Jag köpte också en till henne, ett peacearmband men dert har hon ingen anig om.. alls. Köpte också en mysig vit kofta, en billig (ful) klänning och en ASHET hatt. I'll make it work damnit!

Kommentarer
Postat av: Helena

Vad jag heter vart? Om du menar på devote så är det Cajun. :P

2009-04-07 @ 19:34:47
URL: http://Cajun.devote.se
Postat av: Helena

Du är sjukt fin i håret dessutom :D

2009-04-07 @ 19:35:35
URL: http://Cajun.devote.se
Postat av: alma

du.... jag vill också läsa mein kampf!! :O :D

sant med koncentrationslägret, o du.... du kan faktiskt låta ditt hår vara kort ibland :) Du är ju jättesöt i det :D

2009-04-07 @ 23:35:23
Postat av: Sara

Helena: Menade på youtube :D

2009-04-08 @ 00:44:39
Postat av: Lars

Låna mig Min Kamp!

2009-04-22 @ 16:15:32
Postat av: Sara

Jag vet inte om jag får låna ut den :O är ju inte min så

2009-04-23 @ 11:10:54
URL: http://makenai.blogg.se/
Postat av: Johan

Varför ens ha Mein Kampf i bokhyllan? Okej det är en del av historien, men Mein Kampf är ju helt värdelös som skrift. Har nämligen läst bitar ur den för att kunna säga att den är skit:)

2009-04-27 @ 15:04:55
URL: http://kollobarnet.wordpress.com
Postat av: Sara

Jag vet att den är värdelös som skrift, men jag är intresserad av att försöka förstå mig på hur han tänker.

2009-04-28 @ 19:29:16
URL: http://makenai.blogg.se/
Postat av: Setheleh - Hannah

har det gått bra med att läsa mein kampf?

2009-04-29 @ 17:59:29
Postat av: Anonym

Sak jag vara ärlig har jag inte kommit igång, kan inte sitta och läsa den på bussen direkt :<

2009-04-29 @ 20:46:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0