fel spermie vann



Av någon anednig har några fått för sig att jag är fake/inte existerar eller något. Antagligen för mina photoshopningar ser så extrema ut. Några säger ööh hon ser säkert ut som ett fläns utan photoshop eller något annat. Eller ja det där lät som något jag skulle säga men ni fattar grejen. Lol, här är den "riktiga sara" så dumt det känns. Som vi nu kan se är det inte jag som är fake, det är allt runt mig <3 Ser dock inte lika tuff ut utan kontrasten och färgtonen men det kan jag leva med.



Idag har jag iaf varit hos tandläkaren, kändes inte värt att gå till skolan för en gympalektion så jag sket i det och det blir förövrigt ingen tandställning för mig. Hon sa att det inte var tillräckligt stor glugg för att det skulle räknas och att det skulle vara väldigt svårt att räta till så jag får bhålla mina kanintänder. Är faktiskt lite glad för de är ganska jag. Hon sa också att det var något genetiskt så jag ska se vem i min släkt som har kanintänder. Hon sa också att det är få som har så perfekta tänder som jag och frågade om jag typ aldrig åt godis. Heh... jag blev lite.. "va... nä jag äter godis.. öh, ja" det är lite kul också med tanke på att jag slarvar mycket med tandborstningen. Får vara glad antar jag, har inte fått hål än så. Min nya tandläkare är rätt skön också, snackade massa om att man skulle ta sig en daglig sup osv :) Äntligen en jag trivs med sen min barndoms..tandläkare (det lät konstigt) pensionerades. Jag tror inte att jag skulle kunna bli en tandläkare, pilla i allas munnar trots att det verkar rätt kul att ha alla mördarverktyg.

Kommentarer
Postat av: alma

du ser alltid bra ut o dina bilder är bara fina när de ä sådär överdrivna <3

2009-04-18 @ 13:57:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0