Dead to the world Zombiefied! - Take care of my mind Zombiefied!





Dead to the world
Zombiefied! - Take care of my mind Zombiefied! - Heart and soul
Zombiefied! - Living dead Zombiefied! - All the way
Reality so distant I feel so fucking done
Internal exile The nightmare goes on


Okej medan jag pratade i telefon photoshopade jag ett riktigt gammalt projekt som jag egentligen var klar med men ville göra lite till. Jag hade ändrat en tjej, vissa kanske vet vem det är och inget emot henne för hon är skitsnygg. Ville bara se om jag kunde få henne att se ut som en annan människa. Jag blev jättenöjd men sedan när jag började zombiefiera henne råkade jag skriva över den seriösa bilden trots att den här också är rätt awesome. Har trots allt lite skills. Men ja, så blev det i alla fall. Jag kan när jag vill. Det är förövrigt 112038475728932 grader i mitt rum och jag gillart <3

Kommentarer
Postat av: Makrill

Gryyymt skillat!!!



Ha en fin påsk!

2009-04-11 @ 11:28:43
URL: http://makrills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0