Melankolisk

Jag tycker inte det här är kul längre. Den vanligaste frågan jag får är "kan du hjälpa mig med en bild/göra en bild åt mig?" . Från vänner också. Jag känner mig så utnyttjad. Varför får jag inte frågor som "hur är det?" och sånt. Alltså standardfrågor.  Det är klart jag är bra på photoshop men det betyder inte att man har någon rätt att utnyttja mig som vän för att få ett ärende gjort. I feel exposed but I'm supposed to feel that because this is my exposureblog. (?) För när det är det enda de är ute efter är inget kul alls längre. Inte alls. Tänk dig själv att någon är extra snäll för att du ska typ.. ut och handla åt en trots att man egentligen inte vill. Sånna rågor får mig att vilja skita i allt så jag slipper få sånna frågor. Man känner sig bara värd något för att man kan göra det åt dem. Kul liv liksom. Nu ska jag gråta och äta en banan.

Kommentarer
Postat av: John

Så sant så sant.

2008-11-28 @ 23:19:00
URL: http://johngranlund.blogg.se/
Postat av: alma

det är bara att vänja sig.... folk kommer alltid att fråga sådana saker, men till sist vänjer man sig och man lär sig att säga: nån gång då jag har tid. So cheer up, it's the life of an artist :)

tänk såhär istället: jag är bra för folk tycker om det jag gör

<3

2008-11-29 @ 00:13:46
Postat av: Linda

nej usch, sånt är inte kul och ja fattar percis va du menar. men du ÄR värd mer än så sara ;) nice blogg förresten! =)<3

2008-11-29 @ 18:41:42
Postat av: liza

lol på de. och du btw kan du hjälpa mej med min blogg och med lite bilder? ;) skojja bara haha visst va de skojj...

2008-12-04 @ 21:40:00
URL: http://drickapopcorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0