Helt random


Llama song!

BUT
YOU'VE
GOTTA
LOVE
THE
CAR.



Okej först och främst har jag infektion i öronen och jag hatar
det. Varar och gör asont när jag tar på det. (inte med fingrarna
det är så jag får mina infektioner) Fan att jag inte kan sluta pilla.
Sen blir det nog inget med modelljobbet heller, just för att jag
antagligen inte kan leverera och för att jag inte känner för att
ödsla tid på det. Får ju inte så bra betalt att det är värt det. Mitt
rum ser iaf lite lite bättre ut nu sen jag rensade en hel vägg och
satte upp några vinyler och sånt. Sen gillar jag det trots färgen
kom jag fram till idag. Kom liksom in i rummet och så var det
varmt och luktade sött. Typ blommor. (Är nog min deo eller parfym.) Mumma! Fast nu ligger
min jävla målning här ivägen. Gjorde den i sjuan och vet inte vart jag ska göra av den. Kan
ju rama in den men what's the point. Haha kan ge den till min fanatiska farmor. (Det är en
bild på big bang, alltså den vetenskapliga skapelseteorin.) Då blir hon glad på mig. Haha,
men nä jag vill gärna få lite julklappspengar. Jag ska skaffa mig vinterskor imorgon, kom
på att jag frös väldigt om fötterna så jag får hitta något. Stöder inte modet iår eller förra året
så jag får väl se om jag hittar något. Annars blir det yetiskorna från din sko. De ser ju varma
ut i alla fall. Aja, pusshej :*

Kommentarer
Postat av: Ines

vadå inte leverera? :o ofta du inte skulle göra det.

jag din älskar sweet strawberry bil <3

2008-11-25 @ 20:37:48
URL: http://whipstickagostop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0