Snygg?

Då:


Nu:


Fan min fina prins har blivit ett troll :< Hatar när så snygga människor bara låter det förfalla... okej hans val men wtf han var gudomlig som ung. Så fort han kom in i bild blev man helt överkåt och nu ser han ut som han kom ut från en container. BESVIKEN.

Själv känner man sig ju inte heller så jävla snygg men. Btw hatar jag det här jävla bordet jag sitter vid. Så fort någon nuddar den så vinglar den som fan. Det går inte att sitta här utan att få seriösa ryck. Ska sätta mig på golvet tror jag. Jag var iaf och såg Twilight igår med Ellen. Använde min coola biobiljett jag fick från bdb. Hittade till bergakungen för första gången faktiskt. Sedan hade vi sån jävla otur att vi missade bussen hem med typ två minuter. Jag skulle egentligen väntat på bussen som gick tio i tio men Ellen tog den till Uddevalla så jag följde med. Sedan väntade jag på 860, död på pinne håll mitt humör uppe den kvällen iaf.

Jag vill inte gå i nian, jag vill inte bo i uddevalla jag pallar inte den här hålan.

Kommentarer
Postat av: McNuggets

shit vikken pudding!:O iaf på första bilden...xD jag såg twilight i lördags :) visst e den bra? <3

2008-12-15 @ 19:53:10
Postat av: Sofia

Nämmen, vilken pudding ;)



Palla bo i Uddevalla 3 år till... Suuger... Efter studenten drar jag till London, lätt. -.-

2008-12-17 @ 17:29:38
URL: http://soffiproppii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0