Så jag kan somna

... Funderade på en grej. Britney har massa smygreklam i sina videos. Har jag missat något helt eller är hon bara i stort behov av sponsorer? typ på womanizer och cricus. Smyyygreklam. Kanske inte är av någon särskild anledning men hon får ju jävla mycket pengar. Tycker att det förstör videon iaf för att jag sitter och stör mig på det. Kan inte släppa det.

Typ på i början på den här. Det påminner mig om en dålig reklam.
haha det är säkert bara jag som är jobbig nu på kvällen.

öh sök gärna själv på youtube och ta den första som kom upp... av någon anledning är inte reklamen på smyckena med i den här. http://www.youtube.com/watch?v=1zeR3NSYcHk där är den. fan vad jag gör livet lätt för er.

Kommentarer
Postat av: Ines

ja! jag tänkte faktiskt också på det! och det störde mig enormt mycket när jag såg den här videon på tv.

2008-12-18 @ 23:29:32
URL: http://whipstickagostop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0