Lodis <3


Dagen i skolan har ju varit givande. Mina lektioner var: slappa, slappa, lite matte, slappa, lite massage. Meningsfullt det känns att gå till skolan liksom. Har iaf haft betygssnack, har höjt mig i två ämnen, ska höja mig i två, tre till :) Upptäckte att lägsta intagningspoäng på media var 60 förra året, medel var typ 200. Kommer ju lätt in men wtf känns lite meningslöst att jag inte går natur, samhäll eller något sånt där. Nu tänker jag inte idiotförklara alla som går media för så är det ju verkligen inte. Känns bara lite meningslöst för mig att gå där. Funderade på ib men då måste jag resa långt så jag kan lägga till engelska så långt det går. Så om hela photshopkursgrejen skiter sig kan jag blir engelsklärare 8D Fast då får jag gå på lärarhögskola. Aja. Det första jag gör när jag kommer hem: Slita av mig löshåret hahaha <3 sen ser jag ut sådär *bild* resten av kvällen. Lodis in my <3 vem vill inte se ut som en hög snubbe liksom. I'm a dude, dude.

Tänkte att jag skulle ut i frosten någon dag och ta lite bilder. Typ fredag morgon eftersom vi ska till simhallen nio och jag är i stan kvart i åtta. Kommer frysa asset av mig men det är det förhoppningsvis värt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0