Idag...

skulle jag egentligen fixa med håret och sånt men jag fastnade vid datorn. Laddade över några bilder jag tog igår och har redigerat alla nu, vissa var jättebra från början så jag behövde i princip bara sätta dit min logo och vissa behövde lite mer arbete. Sedan kändej agför att redigera lite mer på några. Tog typ 2,5 timmar.. man märker verkligen inte hur tiden rinner iväg för plötsligt var det mörkt ute. Tog förövrigt bilderna igår, var också på en typ släktmiddag. Var helt okej, iaf så okej det kan bli med fulla vuxna och Kjells spetsade glögg var inte att leka med haha. På vägen hem kom jag fram till att de senaste två, tre månaderna har jag bara gått omkring och tänkt på hur fantastiskt allt är. Både bra och dåligt beroende på hur man ser det. Det är ju bra att man uppskattar naturen och annat men att sitta och åma sig över hur otrolig en buske är är ju lite... ja.

Här är några av bilderna iaf, vår trädgård är fin <3

Större bilder kommer upp på mitt deviantkonto, åh det kan jag fixa nu btw.

Mixtra lite med färgerna och så.

Samma på löven här, ändrar bara lite färgton.


Åh den här älskar jag, bästa på länge liksom. Har inte ändrat färgerna någonting, bara fixat skärpan lite och satt dit logon. Älskar den, vem var den hjärndöde kritikern som sa att 450D hade dåliga färger va?

Fick kämpa lite med att få logon att synas, lite drygt men jag behöver väl ha med den på varje bild trots att den förstör lite ibland. Bara mörkat ner lite här, börjar bli bättre på kameror ska dock köpa nytt objektiv när jag har råd.

Såg rätt värdelös ut innan jag ändrade om lite.

Är det bara jag som tycker att taggrejen i fokus ser ut som en kanin?

Kommentarer
Postat av: Ines

superfina bilder sara!

2008-12-27 @ 22:57:37
URL: http://whipstickagostop.blogg.se/
Postat av: Linda

Riktigt vackra bilder, jag älskar dem allihopa, honestly! ;)

2008-12-29 @ 20:42:08
Postat av: Janina

Damn! Gillar dina bilder. :)

2009-01-20 @ 16:08:18
URL: http://paskapuhe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0