Huu..

Vi hade inte studiedag idag som alla andra utan vi hade hemstudiedag igår istället. Kul skola vi har. Det blev som vanligt krångel med bussen då jag Ellen och Emma upptäckte att vi hade väntat på en skolbuss i typ en halvtimme. Jag som gick runt i tunna tajts och tröja frö såklart om händerna och benen. Frös över huvud taget faktiskt. Vi hade som tur var roat oss jävligt mycket innan för jag var hyper hela dagen. (Förutom i bussen då somnade jag och sov som jag brukade. De som har sett mig vet vad jag menar.) Vi fick gå ner till nästa busshållplats. Där väntade vi ett tag sedan fortsatte vi till nästa. Fortfarande hyper som fan och när man är det flyger det förolämpningar/rådissar överallt :D Lovley! Sedan kom bussen till sist. När vi var framme vid kampenhof hade vi missat bussen med typ 10 minuter. (okej en kvart) Klockan var kvart över två och nästa buss till grundsund gick fem i fyra. Jag fortsatte utforska Ben &amp; Jerry's så jag köpte ... cherry garcia. Ganska god, har aldrig ätit körsbärsglass innan. Ska i slutet av mitt liv ha smakat på alla Ben & Jerry's olika sorter <3 Jag och Emma var ascoola och dampade borta vid den coola dampbänken. Ellen fick inte vara med för hon var inte cool nog. När vi hade väntat i typ en timme kom en buss till torp med byte till lysekil. Sen blev jag jättetrött och somnade.

VI HADE MASSAGE PÅ GYMPAN. Jag hamnade såklart med Elisabeth och var ju övertrötta. Öh jag kunde inte koncentrera mig när jag skulle massera henne för musiken hade en jätterolig icke-avslappnande trumpet i sig. Så jag skrattade ihjäl mig. Sedan kom jag att tänka på en video som jag såg på Johns blogg. (johngranlund.blogg.se) Egentligen borde man inte skratta men wtf nu ska man itne vara blödig! Aja skratt nonstop och inget skolarbete på hela dagen resulterade i ett mvg i bild. Lovley! Puss på idag :*

Kommentarer
Postat av: John

Den är wonderbaur :D

2008-12-03 @ 19:41:49
URL: http://johngranlund.blogg.se/
Postat av: makenaihater

Huhuhuhuhuhohohohohöhöhöhöhöhöhöhöhöhöhöhöhöhöhöhöhöh damkommentar

2008-12-04 @ 08:13:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0