Konklusion

... efter några händelser och lite funderande.

Jag är en så jävla ledsen person. Jag har märkt det.. jag kan vara hur jävla glad som helst men jag gråter alltid i slutändan. Funderar på hur mycket kroppsvätska jag har kvar egentligen, måste vara allt te jag dricker. Haha. Jag är typ tunn och ledsen när jag känner efter, som tur är gör jag inte det konstant för då skulle jag vart ledsen betydligt oftare. Jag vill ha en pojkvän som jag kan gråta mot som inte fattar ett piss a vad jag säger men som tröstar mig med kramar och kyssar. Jag vill också ha ny hy, jävligt väl fördelad vikt, glass och längre hår. Ska nog sätta i resten av det blåa håret så byter jag ut det om någon månad då jag har pengar. Damn I look good in a ponytail. Öh nu ska fortsätta glo på meningslös familjefilm med meningslös familj i ett meningslöst sovrum och leva ett meningslöst liv. Puss.  

Kommentarer
Postat av: alma

Vad du känner är försteåligt... mänga som går igenom något svårt känner som du... Är det så att du känner att du sitter i ett rum fullt av männsikor, skrattar o ler, men ändå känner dig ensam?? Helt naturligt. Och om du vill ändras så är det bara att försöka rycka upp ditt liv... ring mig nån gång om du behöver prata, eller kanske vill komma fram till vad du vill göra åt det hela...

Så kan vi leta efter killar tillsammans ;)

puss

2008-12-06 @ 23:04:44
Postat av: Ines

sweetheart<3 jag vet hur du känner & jag skulle inte säga nej till något av de sakerna du nämnde.

speciellt nytt snyggt hår.

gråt ut mot min axel när du behöver, höhö<3

saknar dig. vi får ta & ses igen väldigt snart!

2008-12-06 @ 23:16:52
URL: http://whipstickagostop.blogg.se/
Postat av: Sara

Tack, vi måste träffas snart <3

2008-12-07 @ 15:54:00
URL: http://makenai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0