bdb


Yeah nu är det jullov och jag ska sova mer. Avslutningen sög av några olika anledningar och jag kunde inte känna mina fötter. (Trampade i en vattenpöl med sommarskor) Betygen var jag nöjd med. 260 förra året, 290 detta och nästa ska det fan bli 310. Just för att få upp ett litet eget mål och lite show-off. Jullov ja, kommer inte göra mycket tror jag. Har inget planerat för nyår och ska bara vara hemma på jul. Bilder kommer när jag har lagt in, sådeså.

Eftersom det är jobbigt att lägga ut många bilder här tänker jag för första och förhoppningsvis sista gången hänvisa er till bilddagboken. Makenai där för de som inte visste, gästlösen är klamydia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0